Verzenden & retourneren

Informatie over het verzenden en retourneren van artikelen

Klik hier om je artikelen retour te melden.

Formulier voor herroeping downloaden   

Verzendtermijn

De verzendtermijn van uw bestelling bedraagt 1-2 werkdagen na ontvangst van uw betaling. 
Het kan echter zijn dat een artikel (tijdelijk) uitverkocht raakt rondom het periode dat uw bestelling is geplaatst. Mocht dit het geval zijn, dan informeren wij u zsm. Er zal dan gevraagd worden of u een alternatief in gedachten heeft of dat u het order wilt annuleren en het aankoopbedrag terug ontvangt. U kunt altijd een e-mail naar ons sturen om te vragen of een artikel voorradig is en wat de evt. levertijd ervan zal zijn. Indien u reeds een bestelling geplaatst heeft en u wilt graag weten wat de status hiervan is, dan kunt u altijd een e-mail naar ons sturen om dit op te vragen. Overigens ontvangt u van ons een track&trace code zodra uw bestelling wordt verzonden, hiermee kunt u het pakket volgen.

Let op! Indien u één of meerdere artikelen heeft besteld die momenteel niet op voorraad of pre-order (zie product titel) zijn, zal de levering plaatsvinden wanneer de order compleet is. De aangegeven verwachte levertijden voor een pre-order product zijn bij benadering, omdat wij in deze afhankelijk zijn van de producenten. Het kan zo zijn dat de daadwerkelijk levertijd iets kan afwijken van de opgegeven verwachte leverbaarheid van een pre-order product. Wilt u alvast de voorradige producten ontvangen? neem dan contact met ons op via: info@sokkenenzo.nl

Verzendkosten & Verzending

Nederland € 2,95 - (Gratis boven € 25,-)

België  € 4,95 (Gratis boven € 50,-)

Gratis boven de € 25,- bij bestellingen in Nederland

De levertijd naar België is gemiddeld 1-3 werkdagen. De meeste leveringen worden verstuurd via  DHL of Bpost, bezorging door PostNL kan echter ook voorkomen.

Als de 1e aflevering niet lukt, krijgt u van DHL een kaartje in de bus. Op dit kaartje staat een code vermeld, waarmee u kunt inloggen. U kunt dan zelf bepalen waar en wanneer het pakket afgeleverd moet worden. Indien u niet gebruik maakt van deze mogelijkheid, zal de pakketdienst nog 3 pogingen doen om het pakket alsnog bij u af te leveren, waarvan 2 in de avond.

Indien uw bestelling wordt verwerkt als 'partijenpost' ontvangt u géén Track & Trace code.

Als we een track & trace code verkrijgen, ontvangt u een e-mail met het Track & Trace code.
Gelieve 24 uur te wachten, voordat u zich richt tot onze klantenservice.

95% van de bestellingen worden verstuurd binnen 24 uur, afhankelijk van de voorraadstatus van de product die u heeft besteld.

Wij zullen trachten u tijdens het verwerken van uw bestelling, op de hoogte houden van de status.


Zie hieronder de voorwaarden om te retourneren:

Toch niet helemaal tevreden?

Tijdens de inkoop en aflevering bij ons magazijn kijken wij onze producten goed na op kwaliteit, afwerking, verpakking. Mocht u toch af willen zien van uw aankoop, dan kan dat zonder opgave van redenen binnen 30 dagen. Deze afkoelingsperiode gaat in op de dag van ontvangst van het pakket.
Hierna heeft u nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.

Voor retourzending kunt u onze retourprocedure hanteren. Belangrijk hierbij is dat u direct na ontvangst controleert of het artikel onbeschadigd en compleet geleverd is. Indien u af wilt zien van de aankoop kunt u het product terug in de verpakking en zak doen waar u het in heeft ontvangen, en deze pakket goed afplakken. 

Indien er een verkeerde product is opgestuurd, of het product defect blijkt, kunt u mailen naar info@sokkenenzo.nl met het onderwerp 'Retour en ordernummer', met een duidelijke vermelding van uw naam en welke producten u wilt retourneren. Na goedkeuring, krijgt u van ons een retourlabel waarmee u het pakje kosteloos naar ons kunt retourneren.

Retoureisen:

  • Binnen 30 dagen kunt u uw aankoop retourneren doormiddel van het product verpakt, ongebruikt en onbeschadig opsturen, met een brief gekoppeld met uw ordernummer. U kunt het pakket ook zelf gefrankeerd verzenden via PostNL of een andere koeriersdienst.
  • Voor retourzending vanuit Nederland en België zijn kosteloos mits u gebruik maakt van onze retourservice.
  • De retourartikelen dienen ongebruikt te zijn en in de onbeschadigde, niet beschreven, originele fabrieksverpakking te zitten.
  • Ga zorgvuldig om met de verpakking van een artikel. Schrijf geen teksten en plak geen stickers of plakband op de verpakking.
  • Verpak de retourartikelen in een doos, of retourneer het in hetzelfde pak waarin het is afgeleverd. Gelieve wel tape om het pakket doen om beschadiging tijdens transport tegen te gaan.
  • De artikelen dienen compleet te zijn.
  • Op de retourzending dient duidelijk het ORDER-nummer vermeld te staan.
  • Problemen met de verzending bij of door het bedrijf dat zorg draagt voor de verzending naar ons, zijn voor risico van de klant. Bewaar daarom altijd uw verzend of afgifte bewijs.


Uitgesloten van terug sturen zijn:

  • Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar.
  • Beschadigde artikelen.
  • Artikelen die gewassen zijn.
  • Artikelen die in opdracht van de koper zijn vervaardigd.

Garantie  

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging of vergoeding van het aankoopbedrag. 

Wat vinden onze klanten?

WEBWINKELKEURWIDGET

  • marianne
  • bc
  • BT
  • Bonanza
  • Senior
  • Klazig
  • Kappa
  • australian
  • massimiliano
© 2015 - 2021 Sokkenenzo.nl | sitemap | rss